Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προϊόντων

Το μάθημα παρουσιάζει τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη προϊόντων. Ο σχεδιασμός εδώ περιλαμβάνει την καινοτομία στη δημιουργία προϊόντων, δηλαδή τη ... Περισσότερα
  • Περιγραφή

Η διαδικασία αυτή που περιλαμβάνει επιχειρηματικότητα, ερμηνεία των αναγκών, δημιουργικότητα και γρήγορη υλοποίηση των ιδεών μπορεί να εφαρμοστεί σε ένα εύρος φυσικών προϊόντων, ηλεκτρονικών/διαδραστικών προϊόντων και προϊόντων λογισμικού,κλπ. Στόχοι: 1) Να εισάγει τον/την φοιτητή/τρια στον εντοπισμό νέων επιχειρηματικών ιδεών προϊόντων. 2) Να παρουσιάσει τη γενική διαδικασία σχεδιασμού (ερμηνεία, δημιουργία, υλοποίηση+δοκιμές) και τις παραλλαγές της. 3) Να παρουσιάσει τρόπους οργάνωσης, διαχείρισης έργων και διαχείρισης πνευματικής ιδιοκτησίας στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη προϊόντων. Περιεχόμενα: Η διαδικασία ανάπτυξης προϊόντων, Προσδιορισμός Επιχειρηματικών Ευκαιριών, Κατανόηση των αναγκών των χρηστών, Ανάπτυξη ιδεών/δημιουργικότητα, Πρωτοτυποποίηση, Πνευματική ιδιοκτησία.

Μετάβαση στο περιεχόμενο