Σχεδιασμός, Μάρκετινγκ και Διοίκηση Υπηρεσιών

Το μάθημα αυτό βοηθά τους φοιτητές να αναγνωρίσουν τον ζωτικό ρόλο που οι υπηρεσίες παίζουν στην οικονομία—ο τομέας των υπηρεσιών ... Περισσότερα
4
6 reviews
  • Περιγραφή

Στόχοι: 1. Να εισάγει τον/την φοιτητή/τρια στα χαρακτηριστικά και στον ρόλο των υπηρεσιών στην οικονομία. 2. Να παρουσιάσει τη γενική διαδικασία σχεδιασμού υπηρεσιών. 3. Να παρουσιάσει μεθόδους ανάλυσης της συμπεριφοράς καταναλωτών των υπηρεσιών. 4. Να παρουσιάσει τη διοίκηση της παροχής των υπηρεσιών. Περιεχόμενα: Ρόλος των υπηρεσιών στην οικονομία, Κατανόηση των αναγκών των καταναλωτών, Σχεδιασμός υπηρεσιών, Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών των υπηρεσιών, Μάρκετινγκ υπηρεσιών , Διοίκηση υπηρεσιών.

Μετάβαση στο περιεχόμενο