Το μάθημα εστιάζει στην θεωρία και την πρακτική της στρατηγικής των επιχειρήσεων και φιλοδοξεί να δώσει το πλαίσιο μέσα από ...
το οποίο ο φοιτητής/τρια θα μπορεί να αναγνωρίζει και να ανταποκρίνεται στις στρατηγικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα.
Το μάθημα παρουσιάζει τις βασικές έννοιες και όρους που θεωρούνται απαραίτητα για την κατανόηση του αντικειμένου της στρατηγικής διαχείρισης και αναπτύσσει μεθόδους, τεχνικές και εργαλεία για τη στρατηγική ανάλυση του εξωτερικού αλλά και εσωτερικού τους περιβάλλοντος. Διερευνά στρατηγικά προβλήματα και προσεγγίσεις δημιουργεί εναλλακτικές στρατηγικές, διαμορφώνει σχέδια υλοποίησης και εξετάζει πώς ένας οργανισμός μπορεί να αναπτύξει κατάλληλα τους στρατηγικούς του πόρους ώστε να αποκτήσει μακροχρόνιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Όλα αυτά, μέσα από την αναλυτική παρουσίαση μελετών περίπτωσης τόσο από τον Ελληνική όσο και τη διεθνή πραγματικότητα, αλλά και την εφαρμογή τους στη πράξη.